![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Halpaa kuin saippua ja helppoo .... no joo. Helppous on aina niin suhteelista ja tekijä kohtasta.
Ei noista D44:sista välttämättä tarvi kauheita maksaa, mutta halvat onkin yleensä niitä kalliita ku pitää tehdä rempaa. Renkaita on kans niin montaa erilaista. Mutiainen koossa 35*12.5 ja Swamper SX koossa 35*15.5 on aika eri viivalla voimalinjan tuhoomisessa, vaikka 35:sia kummatkin on. Mikään bolt on tuo vaihto ei ole (millään akselilla), mutta kädellinen ukko riittävällä motivaatiolla ladattuna homman kyllä tekee. Helpoin homma D44:ten laitossa raakun alle on kardaanit. Kartaanien liuut on samankokoset samoin ristkoissa tais olla vaan jonkun kymmenesosa millin heitto korkeudessa. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Rangen voimansiirto osaa | Arska-tehtaalta | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 08.05.2007 16:39 |
Mitä huomioida Rangen (P38A) ostossa? | Tykki | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.10.2006 19:47 |
mitä eroa on rangen 3.5 litran ja 3.8 koneella? | miikkalu | Chit-Chat | 7 | 04.05.2006 10:59 |
Mitä rangen kone kestää?? | Maajussi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.03.2006 21:58 |
Mitä oljyä rangen vaihteistoon? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.09.2005 10:04 |