Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 05.09.2006, 20:08
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Halpaa kuin saippua ja helppoo .... no joo. Helppous on aina niin suhteelista ja tekijä kohtasta.
Ei noista D44:sista välttämättä tarvi kauheita maksaa, mutta halvat onkin yleensä niitä kalliita ku pitää tehdä rempaa.
Renkaita on kans niin montaa erilaista. Mutiainen koossa 35*12.5 ja Swamper SX koossa 35*15.5 on aika eri viivalla voimalinjan tuhoomisessa, vaikka 35:sia kummatkin on.
Mikään bolt on tuo vaihto ei ole (millään akselilla), mutta kädellinen ukko riittävällä motivaatiolla ladattuna homman kyllä tekee.
Helpoin homma D44:ten laitossa raakun alle on kardaanit. Kartaanien liuut on samankokoset samoin ristkoissa tais olla vaan jonkun kymmenesosa millin heitto korkeudessa.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Rangen voimansiirto osaa Arska-tehtaalta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 08.05.2007 16:39
Mitä huomioida Rangen (P38A) ostossa? Tykki Tekniikka & Jutustelu 3 21.10.2006 19:47
mitä eroa on rangen 3.5 litran ja 3.8 koneella? miikkalu Chit-Chat 7 04.05.2006 10:59
Mitä rangen kone kestää?? Maajussi Tekniikka & Jutustelu 2 21.03.2006 21:58
Mitä oljyä rangen vaihteistoon? Tekniikka & Jutustelu 3 04.09.2005 10:04


Sivu luotu: 14:58 (GMT +2).