Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 27.08.2006, 21:32
Hessu_Hopo Hessu_Hopo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.06.05
Sijainti: Heinola
Viestit: 282
Perusasetus

Näin se on!
Jos kerran ensimmäinen kilpailu niin ei turhaan kannata stressata luokkia vaan osallistu siihen mihin autosi hyväksytään. Nimenomaan voit itse valita rastit joita yrität hakea. Lopputulos voi olla yllätävä. Kun itse osallistuin ensimmäiseen suunistuskilpailuun niin alla oli todella origal- luokan väline: ei vinssiä, ei maastorenkaita, vetokoukku paikoillaan. Ainoa tavoite oli ajaa kisa loppuun ilman kalustovaurioita. Hauska oli sitten lopputuloksista katsoa että standart- luokassakaan ei olisi ollut häntäpäässä. Aikaa ei tarvinnut kuluttaa vinssailuihin eikä korjauksiin vaan ainoastaan rastien leimaamiseen

Hessu

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Asiakastilauksena UAZ 469 4x4cup Standard-luokkaan Kelaperse Maasturiprojektit 128 16.04.2013 19:04
"Longtail Rabbit" Suzuki Trial Standard luokkaan Racingrabbit Maasturiprojektit 56 22.01.2009 18:24
M: Mig Esab 180 Original Blaaseri O/M/V Muut 1 01.01.2007 18:06
M:16" Original "UusHilux" Ipe64 O/M/V Renkaat ja vanteet 0 17.12.2005 16:20
M: Formula Off Road Jeeppi, Standard luokkaan Jare O/M/V Muut 7 11.09.2005 16:14


Sivu luotu: 22:52 (GMT +2).