Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.08.2006, 20:46
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Se rullalaakeri voi olla olakkeellinen. Silloin kuulalaakeria voi kiristää sitä vastaan.

Toinen vaihtoehto on, että se kuulalaakeri paikoittaa koko navan ja rullalaakeri on uiva.

T, Antti

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Olkalaakerin kiristys HJ85 Tekniikka & Jutustelu 28 22.09.2008 12:21
hj luko (kiristys) GENOBI Tekniikka & Jutustelu 3 14.08.2007 21:25
Vanhakoppaisen Pajeron pyöränlaakerin mitat/koodit Ahosensetä Tekniikka & Jutustelu 1 25.04.2007 15:28
hj pinjonin kiristys Tekniikka & Jutustelu 3 16.02.2006 19:39
Pyöränlaakerin äänimaailma? (ei offroad) AVRO Tekniikka & Jutustelu 5 28.06.2005 22:29


Sivu luotu: 10:01 (GMT +2).