Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 14.08.2006, 18:41
hector hector ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 19.03.05
Sijainti: Lappohja (Hanko), .
Viestit: 1.048
Perusasetus

Siihen äkkinäiseen kaasupolkimeen olen itse ainakin tottunut ja maastossa tulee "kiilattua" "tunnelia" vasten ja "isovarpaalla" kutiteltua lisää kaasua tarvittaessa.
Mutta kyllä kait siihen metsänopeus suhteessa koneenkierroksiin ja sitä kautta voimaan/vääntöön on helpointa vaikuttaa välityksillä jos vertaa moottorin/turbon ropaaminen. Oli se sitten perävälitykset tai jakolaatikon pikkupuoli tai jopa kumpikin yhtäaikaa. Ainakin mun 61:nen jaksaa 4.56 perävälityksillä mielestäni suhteellisen hyvin 35":lla ja etenkin 33":lla erittäinkin hyvin, ei tarvi luistattaa kytkintä juuri koskaan eikä ole kiirettä ratin kanssa jos vertaa alkuperäisiin 3.70 välityksiin.

HJ61-89
SLCK #68
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mistä öljynpaineet Patrollin tyhjäkäynnille? IsoA Tekniikka & Jutustelu 26 23.03.2008 22:17
HJ61 jarruilta levyt irti, mutta miten? hamaBJ40 Tekniikka & Jutustelu 5 06.06.2007 18:00
lisää jarru ongelmia!!!!!!(HJ61) Heikki L Tekniikka & Jutustelu 32 11.05.2007 23:36
35x12,5-15 -renkaat HJ61:een, mutta miten? Tekniikka & Jutustelu 8 25.03.2007 13:41
HJ61:een lisää potkua? Sleeper Tekniikka & Jutustelu 22 22.03.2004 00:02


Sivu luotu: 12:41 (GMT +2).