Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 09.08.2006, 05:36
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.617
Perusasetus

Alkuun etukulma ylös, rengas ja jarrusatula irti. Seuraavaksi napalukko irti (6x kuusiokolo ruuvi), lukkorengas minkä takana on iso jousi... nyt pätkii, mut jousen takana tais olla vielä yks palikka, se pois. Seuraavaksi pyöränlaakerin mutteri pois, D44:ssa tarvitaan erikoishylsy, en varmasti sano että olisi sama 10 pulttisessa. Kun mutteri on pois, vedetään jarrusatula/pyörännapa pois. Taas pätkii, ei ajatus kulje näin aamusta, mutta seuraavaksi spindle eli putki minkä päällä laakerit ovat, irti. Kiinni viidellä tai kuudella ruuvilla. Sitten vain vetää vetarin ulos, ja vaihtaa ristikot. Se ei siis ole murros, vaan ristinivel.


Heikki H.

FJDC
Montenegros #21
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 307+TH350+NP205+D44+14FF
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Blazerin snorkkeli? NBRT Tekniikka & Jutustelu 5 28.03.2008 13:12
Blazerin korotus? Rokkari Tekniikka & Jutustelu 15 08.01.2007 11:40
blazerin vaihdelaatikko tjl Tekniikka & Jutustelu 25 04.12.2006 22:02
M: blazerin osat Nutti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 12.10.2006 21:55
O: blazerin kulma Rytari O/M/V Muut 0 27.11.2005 13:51


Sivu luotu: 06:17 (GMT +2).