![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Alkuun etukulma ylös, rengas ja jarrusatula irti. Seuraavaksi napalukko irti (6x kuusiokolo ruuvi), lukkorengas minkä takana on iso jousi... nyt pätkii, mut jousen takana tais olla vielä yks palikka, se pois. Seuraavaksi pyöränlaakerin mutteri pois, D44:ssa tarvitaan erikoishylsy, en varmasti sano että olisi sama 10 pulttisessa. Kun mutteri on pois, vedetään jarrusatula/pyörännapa pois. Taas pätkii, ei ajatus kulje näin aamusta, mutta seuraavaksi spindle eli putki minkä päällä laakerit ovat, irti. Kiinni viidellä tai kuudella ruuvilla. Sitten vain vetää vetarin ulos, ja vaihtaa ristikot. Se ei siis ole murros, vaan ristinivel.
Heikki H. FJDC Montenegros #21 ================================================== Chevrolet K5 Blazer 307+TH350+NP205+D44+14FF |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Blazerin snorkkeli? | NBRT | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.03.2008 13:12 |
Blazerin korotus? | Rokkari | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 08.01.2007 11:40 |
blazerin vaihdelaatikko | tjl | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 04.12.2006 22:02 |
M: blazerin osat | Nutti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.10.2006 21:55 |
O: blazerin kulma | Rytari | O/M/V Muut | 0 | 27.11.2005 13:51 |