Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 05.08.2006, 21:40
mki:n Avatar
mki mki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.05.04
Sijainti: ÄÄNEKOSKI, Finland.
Viestit: 365
Perusasetus

Ite ostin -93 pajeron pari vuotta sitte, nyt oon kelannu n. 100kmk. Ihan hyvä pirssi, ainakin omaan käyttööni. Laatikon laakeroin vuodenvaihteessa, ja laturin vaihdoin muutama kuukausi sitte. Nyt on mittarissa 430kmk...

Tekniikka on jonkin verran sama kuin viimeisissä vanhakoppasissa, mut 93(?) takapää muutui levyjarruille. 2.5l diisseli on minusta pikkusen naftinlainen tuon kokoiseen autoon... lue: pitäis olla 6-kone... Mut kyllä sillä jonossa pysyy, ja joskus pääsee ohikin. Ite pidän pikkusen pahana 3500+ kierroksia motari nopeuksissa... mut kyllä siihenkin tottuu

******************************************
- Power is nothing without traction -
- Pajero 4x4 2.5TDIC + BFG AT 31x10,5-15 -
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajerot tänne L-200 Chit-Chat 307 28.10.2015 08:54
Mitä painaan teijän pajerot? offipete Tekniikka & Jutustelu 4 22.09.2006 07:01


Sivu luotu: 08:43 (GMT +2).