![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
2 Gen Pajerossa oli sentään jo paineilmakäyttöistä taka lukkoa. SS laatikollisissa avattava keskitasauspyörästö ja visko, eli neliveto soveltui myös maantieajoon. Käsittääkseni edessä enemmän joustoa ja takana kierrejouset. Paljon muitakin eroja. Ja dieseleissä laatikot canter pohjaisia, paljon kestävämpiä kuin alkuaikojen pikkulaatikot 1 Gen mallissa. Eli käytännön erot on loppujen lopuksi varsin merkittävät, vaikka perusteiltaan saman tyylinen onkin. Kahdenlla oikealla lukolla, sen etenemiskyky vakiona on jo varsin paljon 1Gen mallia parempi. Ja otteeseen saa 33't sillä lapulla pelkällä muutoskatsastuksella.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
menee vähän offtopikkiin mutta noihin 33 tartun sen verran että pitkään malliin tosiaan lapulla muutoskatsastettua mutta löytyykö vastaavaa paperia pätkä malliin ? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Appiukko kokelaalla on -99 Suominapero, mittarissa karvanyltä 200tkm..
Ruostetta ei löydy mistään ja muutenkaan ei ole tainnut mitään vikoja tulla vuosien varrella vastaan, tuntuu olevan paljon parempi kuin Gen1:set.. Hyvin tuntuu myös vetävän 2.8tdic takalukko päällä kärryä umpihangessa perus 235/75/15" Hakkapeliitoilla.. Mutta se 2.5 on kyllä uskomattoman laiska.. Eli yhdyn edelliseen joka kutoskonetta kaipaili, mutta kyllähän tolla 2.8:lla toki jo pärjää.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajerot tänne | L-200 | Chit-Chat | 307 | 28.10.2015 08:54 |
Mitä painaan teijän pajerot? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.09.2006 07:01 |