Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.07.2009, 04:04
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
No ainakin runko näyttää ihan samalta kuin vanhoissakin pajeroissa. Taitaa vaan olla uudempi kori vanhan rungon päällä?
Ei ne erot ihan noin pieniä ole.

2 Gen Pajerossa oli sentään jo paineilmakäyttöistä taka lukkoa. SS laatikollisissa avattava keskitasauspyörästö ja visko, eli neliveto soveltui myös maantieajoon. Käsittääkseni edessä enemmän joustoa ja takana kierrejouset. Paljon muitakin eroja. Ja dieseleissä laatikot canter pohjaisia, paljon kestävämpiä kuin alkuaikojen pikkulaatikot 1 Gen mallissa. Eli käytännön erot on loppujen lopuksi varsin merkittävät, vaikka perusteiltaan saman tyylinen onkin. Kahdenlla oikealla lukolla, sen etenemiskyky vakiona on jo varsin paljon 1Gen mallia parempi. Ja otteeseen saa 33't sillä lapulla pelkällä muutoskatsastuksella.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.07.2009, 04:20
Concrete:n Avatar
Concrete Concrete ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: Rantasalmi
Viestit: 79
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Ei ne erot ihan noin pieniä ole.

2 Gen Pajerossa oli sentään jo paineilmakäyttöistä taka lukkoa. SS laatikollisissa avattava keskitasauspyörästö ja visko, eli neliveto soveltui myös maantieajoon. Käsittääkseni edessä enemmän joustoa ja takana kierrejouset. Paljon muitakin eroja. Ja dieseleissä laatikot canter pohjaisia, paljon kestävämpiä kuin alkuaikojen pikkulaatikot 1 Gen mallissa. Eli käytännön erot on loppujen lopuksi varsin merkittävät, vaikka perusteiltaan saman tyylinen onkin. Kahdenlla oikealla lukolla, sen etenemiskyky vakiona on jo varsin paljon 1Gen mallia parempi. Ja otteeseen saa 33't sillä lapulla pelkällä muutoskatsastuksella.

menee vähän offtopikkiin mutta noihin 33 tartun sen verran että pitkään malliin tosiaan lapulla muutoskatsastettua mutta löytyykö vastaavaa paperia pätkä malliin ?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.07.2009, 08:50
peLoGo:n Avatar
peLoGo peLoGo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.02.08
Sijainti: Vaasa
Viestit: 104
Perusasetus

Appiukko kokelaalla on -99 Suominapero, mittarissa karvanyltä 200tkm..
Ruostetta ei löydy mistään ja muutenkaan ei ole tainnut mitään vikoja tulla vuosien varrella vastaan, tuntuu olevan paljon parempi kuin Gen1:set.. Hyvin tuntuu myös vetävän 2.8tdic takalukko päällä kärryä umpihangessa perus 235/75/15" Hakkapeliitoilla.. Mutta se 2.5 on kyllä uskomattoman laiska.. Eli yhdyn edelliseen joka kutoskonetta kaipaili, mutta kyllähän tolla 2.8:lla toki jo pärjää..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajerot tänne L-200 Chit-Chat 307 28.10.2015 08:54
Mitä painaan teijän pajerot? offipete Tekniikka & Jutustelu 4 22.09.2006 07:01


Sivu luotu: 11:33 (GMT +2).