![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tuota RP:eestä tuli iskarit myöskin mulle homma toimii hyvin. Mutta nyttemmin jälkeen päin rupesin miettimään kun tosta listasta hakee sopivia iskareita niin mites on jos autossa on kierrejouset tai lehtijouset iskarihan on eri? (vaimmennus) Eli summittain valittaessa kannatta tarkistaa myös minkä auton iskarin on valinnut onko lehti vai kierrejousi!? Nyt en tiedä oliko Ranchon 5000 sarja iskareissa keskenään mitään eroa vaimennuksissa?!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
bj 45:n iskareiden säätö | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.08.2007 08:30 | |
HJ:n iskareiden pituus | HJ60_Jussi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.01.2007 23:52 |
Iskareiden hankintaa | jallu80 | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 28.05.2006 12:02 |
Iskareiden "jatkaminen" ? | Tumppi | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 08.04.2006 20:37 |
Iskareiden asento | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 28.02.2006 14:17 |