Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 19.06.2006, 15:21
JaHa JaHa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.06.05
Sijainti: VANTAA, Finland.
Viestit: 156
Perusasetus

jos katti on rikki luulis COn nousevan kanssa. yleisin HCn kanssa on sytytyskatkot. mutta voi olla todennäkösesti joku alipaineletku irti / jos on niin EGR tukossa tai imuvuoto (yleensö myös O2 nousee imuvuodossa) kattiautoissa kannattaa ajaa motarilla katti kuumaks ja saman tien letkuperään on auttanu n.20% tapauksista. ja kattihan ei hajoo ikinä jos ei ruostu reunat irti tai pääse bensaa/öljyä putkeen.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: paljon HJ 60 osia O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 27.07.2006 09:34
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
Toimisko jäähdyttäjä katolla vai mikä neuvoksi? jnu Tekniikka & Jutustelu 24 01.08.2005 21:30
Paljon asiaa... Päksi Linkit 0 18.02.2004 22:07
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 20:56 (GMT +2).