Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 16.06.2006, 18:11
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Niin tottahan se on että nälkä kasvaa yleensä syödessä, mutta olen aidosti suunnittelemassa autoa jolla pääsee normi-maasturia hieman paremmin liikkumaan, mutta vaikka auto ei olekkaan käyttöauto, tulisi joskus pitkien lapinreissujen siirtymien takia esimerkiksi renkaiden olla "juuri ja juuri siedettävät" myös maantiellä. Samoin auto on tarkoitus pitää katulaillisena.

Lueskelin noita juttuja mitä löysin haulla, mutta jäi vähän epäselväksi mitä tuo rangen orkkis voimansiirto sitten käytännössä kestää? Jos sinne nakataan metsäajoa varten vaikkapa 31-33" nakit, onko se kerrasta vainaa? Vai osaisiko joku määritellä "kipurajan" tuolle voimansiirrolle?
Ja mikä on siis se varsinainen heikoin lenkki, vetaritko?

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangesta "lavamalli". T.T.T Tekniikka & Jutustelu 6 11.11.2006 10:59
Rangesta (taas) bj75 Tekniikka & Jutustelu 5 07.08.2005 20:11
O: offis peli O/M/V Muut 8 20.05.2004 22:22
Offis liityvää juttu Linkit 2 26.11.2003 16:27
Offis cruising?? Ojizzz Tekniikka & Jutustelu 0 27.08.2003 14:32


Sivu luotu: 22:30 (GMT +2).