Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 14.06.2006, 19:18
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 995
Perusasetus

Riippuu vähän siitäkin mihin kohtaan sen lisäjäähdyttimen pistää.

Jos menee laatikolta ensin koneen jäähdyttimelle niin se kuumentaa entisestään ehkä jo niillä rajoilla olevaa jäähdytintä.

Toisinpäin eli takaisin laatikolle mennessä voi talviajossa olla ehkä hyötyäkin maantieajossa jos ei laatikko muuten lämpene. Ja muuten niin jotta se takaisin mennessä yhtään jäähdyttäisi automaatin öljyä niin koneen jäähdyttimen pitäisi olla kylmempi kuin öljy, ja jos onkin niin taas se syö koneen jäähdyttimen "tehoa".



_________________________________

Suomen ainoa ja paras fullsize Hi-lux!

Kyllä jenkki on jees!

"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lämpötila-anturi kylmälle puolelle vesku.r Tekniikka & Jutustelu 16 14.09.2009 21:03
Rangen termostaatin lämpötila? janiojan Tekniikka & Jutustelu 2 06.11.2006 12:12
Lämpötila-anturi BJ BJ45 Tekniikka & Jutustelu 1 23.12.2005 11:10
Lämpötila-anturin Signaali Green-75 Vuosimallit 1968-1982 4 07.04.2003 19:38
-87 veten moottorin lämpötila Vuosimallit 1984-1996 3 28.12.2002 12:14


Sivu luotu: 07:35 (GMT +2).