Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 12.06.2006, 09:30
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Rehakka, ei enää niin vapaassa Janakkalassa..
Viestit: 2.497
Perusasetus

Lainaus:
quote:muistin juuri yhden vanhan sivuventtiili-ford-ukon tarinan kannen juuttumisesta. kansi oli ollut tiukassa, niin ukko oli laittanut kipinävehkeet kiinni ja moottori tulille. kansi oli irronnut kuulema nätisti ja moottori sammui itsekseen siihen kannen irtoamiseen.
Eikä niitä kipinävehkeitäkään välttämättä tarvita, kunhan pyörittää startilla, niin oletetut puristuspaineet ponnauttavat kannen irti. Eikä ole mitään pellepelottoman touhuja.

A-P
Kotimainen diesel on jees!!!
Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O. UAZin takaperä? -pajero- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 09.10.2007 18:49
Uazin penkkien vaihto. *Valmis* samisami2 Tekniikka & Jutustelu 36 03.07.2007 17:19
Uazin korotus. Uazin osia Tallinnasta...... samisami2 Tekniikka & Jutustelu 16 10.10.2005 19:42
Uazin imusarjojen vaihto Calmari Tekniikka & Jutustelu 8 16.09.2005 18:01
uazin renkaat Tekniikka & Jutustelu 6 12.05.2005 18:50


Sivu luotu: 00:54 (GMT +2).