Joo, mm. niihin maakaasubusseihin on vaihdettu löysät tulpanjohdot, kipinänkehittimet ja ilmeisesti männätkin puristussuhteen pudottamiseksi, eli ovat käytännössä ottomoottoreita. Olisi mielenkiintoista nähdä vääntökäyriä noille, etenkin verrattuna alkuperäisiin dieseleihin.
Tietysti olisi ajatuksena jännä sellainen toteutus jossa dieselin ruiskupumppu ruuttaisi nestekaasua dieselin sijasta.
Tietyssä mielessä noita on jo olemassa, Fischer-Tropschin prosessin avulla kaasusta nesteytettyä "dieselöljyä" myydään jo Saksassakin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fischer-Tropsch_synthesis
Alkuperäiseen aiheeseen liittyen, mielenkiintoinen juttu propaanin/nestekaasun (LPG) suihkuttamisesta:
http://www.agpl.co.uk/diesel-fuel.htm
Eli tuossa tapauksessa suihkutusta ei käytetä moottorin suurimman vääntömomentin kasvattamiseen (vaikka se olisi mahdollista), vaan vääntökäyrän leventämiseen (auttaa väittämän mukaan myös ennen turbon mukaantuloa, eli on ilmeisesti ahdettuun koneeseen tarkoitettu).