![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
neuvothan menee ihan oikein, kaasarin korjaussarja ei maksa paljon mitään ja se on helppo asentaa paikalleen, toden totta paluupuoli on tuiki tärkeä, mutta suodattimen laidempaan putkeen kytketään se paluupuolen letku ja tärkein pointti on siinä että tämä kyseinen putki on yläpuolella. toi alipaineletkujen kytkentä vaikuttaa todella varsinkin tyhjäkäyntiin kylmänä ja kuumana. olisko jollain kuvaa näistä molemmista asioista, sopisi hyvin tähän topikkiin
Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ 413 kaasarista ruiskuksi | Racingrabbit | Maasturiprojektit | 97 | 26.03.2012 17:33 |
Suikan kaasarista ja käynnistä | Heguli | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 23.11.2006 12:35 |
rangen kaasarista | mch | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 28.08.2006 14:10 |
jeepin soa | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 06.07.2004 21:29 | |
Jeepin EGR | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.06.2004 08:34 |