Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 19.05.2006, 10:44
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

neuvothan menee ihan oikein, kaasarin korjaussarja ei maksa paljon mitään ja se on helppo asentaa paikalleen, toden totta paluupuoli on tuiki tärkeä, mutta suodattimen laidempaan putkeen kytketään se paluupuolen letku ja tärkein pointti on siinä että tämä kyseinen putki on yläpuolella. toi alipaineletkujen kytkentä vaikuttaa todella varsinkin tyhjäkäyntiin kylmänä ja kuumana. olisko jollain kuvaa näistä molemmista asioista, sopisi hyvin tähän topikkiin

Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ 413 kaasarista ruiskuksi Racingrabbit Maasturiprojektit 97 26.03.2012 17:33
Suikan kaasarista ja käynnistä Heguli Tekniikka & Jutustelu 31 23.11.2006 12:35
rangen kaasarista mch Tekniikka & Jutustelu 11 28.08.2006 14:10
jeepin soa Tekniikka & Jutustelu 14 06.07.2004 21:29
Jeepin EGR HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 3 03.06.2004 08:34


Sivu luotu: 00:38 (GMT +2).