Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 19.05.2006, 08:30
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Muutamia kysymyksiä aiheesta:

Onko ongelma vain silloin, kuin ryyppy on päällä? Ryyppy tippuu pois aika pian näin lämpöisellä kelillä.

Ryyppyläpällä on myös alipaine kello, jolla ryyppyä vedetään pois isommilla kierroksilla. Onko kaikki vivut paikallaan, vai näyttääkö jotain puuttuvan? Kalvo on ehjä, ja kumiputki paikallaan?

Tyhjäkäyntiseoksilla on myös iso merkitys käyttäytymiseen. (kaksi säätöruuvia lähellä kiinnityslaippaa. Ruuvien alla jouset).

Varsinaiset seokset säädetään kaasarin sisältä neuloja nostamalla/laskemalla.

Ja tärkein: Onhan sulla alkuperäinen polttoainesuodatin, josta lähtee paluuputki tankkiin. Varmoja käyntiongelmia / tulvimisia saa aikaan jos paluupiiriä ei ole.

t pasik

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ 413 kaasarista ruiskuksi Racingrabbit Maasturiprojektit 97 26.03.2012 17:33
Suikan kaasarista ja käynnistä Heguli Tekniikka & Jutustelu 31 23.11.2006 12:35
rangen kaasarista mch Tekniikka & Jutustelu 11 28.08.2006 14:10
jeepin soa Tekniikka & Jutustelu 14 06.07.2004 21:29
Jeepin EGR HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 3 03.06.2004 08:34


Sivu luotu: 02:36 (GMT +2).