![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Muutamia kysymyksiä aiheesta:
Onko ongelma vain silloin, kuin ryyppy on päällä? Ryyppy tippuu pois aika pian näin lämpöisellä kelillä. Ryyppyläpällä on myös alipaine kello, jolla ryyppyä vedetään pois isommilla kierroksilla. Onko kaikki vivut paikallaan, vai näyttääkö jotain puuttuvan? Kalvo on ehjä, ja kumiputki paikallaan? Tyhjäkäyntiseoksilla on myös iso merkitys käyttäytymiseen. (kaksi säätöruuvia lähellä kiinnityslaippaa. Ruuvien alla jouset). Varsinaiset seokset säädetään kaasarin sisältä neuloja nostamalla/laskemalla. Ja tärkein: Onhan sulla alkuperäinen polttoainesuodatin, josta lähtee paluuputki tankkiin. Varmoja käyntiongelmia / tulvimisia saa aikaan jos paluupiiriä ei ole. t pasik Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ 413 kaasarista ruiskuksi | Racingrabbit | Maasturiprojektit | 97 | 26.03.2012 17:33 |
Suikan kaasarista ja käynnistä | Heguli | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 23.11.2006 12:35 |
rangen kaasarista | mch | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 28.08.2006 14:10 |
jeepin soa | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 06.07.2004 21:29 | |
Jeepin EGR | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.06.2004 08:34 |