Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #29  
Vanha 17.05.2006, 09:41
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

B&S 4.5hv moottorin saa kiertämään 6300rpm kun muuttaa nokan ajoituksia/muotoilee nokkaa, suurentaa imu ja pako kanavia, keventää vauhtipyörää, ottaa kampikammiosta öljy vispilän pois, laskee ja muotoilee kantta, iso luistinkaasari, jäykemmät venttiilin jousetja niihin ite tehdyt järeät lukitus prikat(mikä lie virallinen nimi). tuolla koneella itsetehty mini traktori kulkee 80km/h.
Se vauhti pyörän kiila saattaa tosiaan haleta esim. kiveen ajossa vauhtipyörä pyörähtää jonku 5mm ja sillon lähtee huonosti käyntiin. vääntöä saa aika paljon lisää kun hioo nokka akselista pois ns. puolipuristimen(pitää pakoventtiiliä auki puristus tahdin puoleenväliin)tämän jälkeen käyntiin nykäisy on vähän hankalaa kun poitkaisee takasin jos ei lähe heti käymään.


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OM617 viritystä. MakeH Tekniikka & Jutustelu 21 13.05.2013 08:56
pumpun viritystä Tekniikka & Jutustelu 15 14.12.2006 04:50
BJ:n rivipumpun viritystä? Eskimo Tekniikka & Jutustelu 28 30.06.2006 22:18
Koneen viritystä! ari Tekniikka & Jutustelu 1 30.10.2003 18:01
Pakoputki viritystä Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 0 16.08.2003 18:53


Sivu luotu: 23:54 (GMT +2).