![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Öljyvuoto ainakin kertoo sen että vetarin stefa on valmis, vanhemmassa Patrollissa se stefa on tasauspyörästön vieressä, eli akseliputki täynnä öljyä -> öljynpinta laskenut.
Noihin automaagisiin napalukkoihin en osaa sanoa ku ei oo koskaa semmosia ollut. Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen. WIRMA Montenegros#10 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vuotava kannentiiviste | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 21.12.2007 00:21 | |
Pajeron etuylätukivarren pallonivel | Kelaperse | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.10.2007 09:26 |
Rangen A tuen pallonivel ja jakolootan öljyt | Rankku-76 | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 17.11.2005 10:50 |
O: Rangen A-tuen pallonivel | ZeiZei | O/M/V Muut | 4 | 20.05.2005 10:43 |
HJ-61 vuotava polttoainetankki... | Ylä-Savo@ | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 01.06.2004 08:38 |