no pieni harkinta kaarista on ollutkin... mutta on tota hommaa niin paljo että riittääkö aika millään... millaset kaaret tohon sitte pitäis tehdä että olis kunnolliset (lue lailliset) jos mä rupeen sääntökirjaa lukee niin en ymmärrä hölkäsen pöläystä siitä
sisustan joutuu tekeen aikalailla uusiksi, lattiamattokin kun oli liimattu lattiaan niin sekin koki irroittaessa vähän damagea
ai noi on niin vanhat iskarin korvat... iskaritkin varmaan yhtä vanhat

90% kaikista jutuista mitä tohon autoon on tehty on jonkinasteisia "patentti" ratkaisuja... etuakselissakin on monenlaisia korvia, tiä sitte mitä niissäkin on ollut, laikkaan ne pois sitten samalla kun otan akselin käteen sen pinionin laakerin vaihdon takia.
nii joo, "joku" joskus mainitsi siitä hapantuneesta takaluukusta... sillä ei taida tehdä enää mitään
mihin suohon toi auto muuten on upotettu? kun kaikki paikat oli siihen kylkipokkauksen korkeudelle saakka täynnä jotain turvetta
mitä sitte, vituiks se menee kummiski...