Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 19.04.2006, 20:54
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 995
Perusasetus

Oikeasti vaikea saada kysymyksestä selvää kun noi ääkköset on miten sattuu!!

Tohon takakardaaniin on vaikea mun sanoa näkemättä tapausta mutta tuossa pitää ottaa huomioon ristikoiden kulmat, missä on enemmän ja missä vähemmän ja saada "tasattua" mahdollisimman hyvin. Voi joutua takaakselia kääntämään jotta päästään hyvään tulokseen.

Etukardaani (tai mikä vaan kardaani jossa toisessa päässä on tuplanivel) on helpompi tässä tapauksessa, ei ole väliä miten poorin kohdalta laitat kasaan. Lopputulos on aivan sama. Jos pyritään täydellisyyteen niin siellä toisessa päässä saisi olla pieni kulma, jotta neulat kupeissa pyörisivät.

_________________________________

Suomen ainoa ja paras fullsize Hi-lux!

Kyllä jenkki on jees!

"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ kysymys elhapero Tekniikka & Jutustelu 2 20.03.2008 23:22
Rangen kardaanista Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 5 26.03.2007 15:33
dodgen kardaanista .... Tekniikka & Jutustelu 3 26.02.2006 12:28
Kysymys A45:lle Chit-Chat 3 11.12.2005 14:17


Sivu luotu: 14:42 (GMT +2).