![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Onkos esim HJ60:en huohotusletkujen muuttaminen johtamaan huohotukset suoraan ulkoilmaan jotain erityistä hyötyä? Tietty ei sillon pääsis ilmuilman joukkoon, mutta onko tuosta ulkoilmaan johtamisesta jotain erityistä haittaa (ilman saasteita ei nyt lasketa)?
Ainakin se venttiilikopasta imusarjalle menevä letku on aina märkä öljystä sisältä, joten taita huohotella melkosesti. Muutenkin ko letku huono, niin jos vetäisikin uuden letkun suoraan ulkoilmaan? Ok? HJ 60 -82 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2l- koneen huohotus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.10.2007 23:05 | |
Bilteman joustokäyrät pakoputkeen, miten kestää? | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 16.10.2007 14:43 | |
LJ:n koneen hinta | Mikko Virtanen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.08.2006 22:21 |
Perien ja laatikon huohotus kymysys | Pörö | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.05.2006 19:27 |
2L koneen rengastus | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.11.2005 21:44 |