Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 02.04.2006, 21:43
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Kuten sanottu, äärettömän helppoo saada kartaanit käymään. Itte asiassa toi temppu onnistuu ainakin periaatteessa myös Roverin omilla kardaaneilla. Rangen kardaanista pois ristikolta se vimonen pätkä, jossa on se laippa mikä tulee yokeen kiinni. Ohuemmilla lukkorenkailla Rangen kardaaniin saa sovitettua Jeepin kardaanin ristikon. Ja tää ristikko sitten kiinni Jeepin perään. Saattaa tosin jäädä vähä lyhkäseks. Toisaalta Jeepin perässä yoke tulee pitemälle joka kompensoi tuota kardaanin lyhenemää. Ite tein Rover -> Jeep kardaanit, jotka on/oli inansa liian pitkät.
Mun tiedon mukaan valpin välitykset käy danaan. Onhan sekin d44:nen. Tosin siinä oli muistaakseni 19 rihlaset vetarit. Niin ja kardaanin yoke on erilainen kuin Jeepeissä.
Puslissa pehmeä, halpa ja jousto viittaa Rangen alkuperäsiin. Ite vaihdoin kaikki alustan puslat PolyBushin sinisiin. Niihin sopii kohdat pehmeä ja jousto. Hyvät ne kyllä on.
Ite ostin d44:seen varaosia Jamantilta ja ShoutWestistä.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Range-78 rojekti Range-79 Maasturiprojektit 91 24.03.2011 07:51
Albiino range -89 rojekti Tikru75 Maasturiprojektit 7 06.01.2007 14:15
Range rojekti Tekniikka & Jutustelu 4 23.01.2005 21:54


Sivu luotu: 12:03 (GMT +2).