![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Pumppu voi hyvin tyhjentyä sen kanssa puuhastellessa tai öljyjä vaihtaessa, eikä paine välttämättä sen jälkeen nouse, kun pumppu ei toimi ilmalla kunnolla. V8:n öljynvaihtoon suositellaan seuraavaa järjestystä: 1. Sumppu tyhjäksi 2. Uudet öljyt sisään 3. Suodatin irti 4. Uusi suodatin paikalleen 5. Kone käyntiin ja katse (toimivaan) öljynpainevaloon Tällä proseduurilla ei ole kertaakaan ollut ongelmia. Jos pumppu joudutaan purkamaan, niin kootessa täyteen vaseliinia, joka on niin paksua, että alkaa heti imeä (sulkee ilmavälit). Jos pumppu on jo koottuna ilman vaseliinia, niin virranjakaja irti ja akkuporalla ja sopivalla tapilla kierroksia pumppuun. Näin yleensä sekä pumppu että suodatin saadaan täyteen. Meillä on tapana koneremonttien yhteydessä kierrättää moottoria startilla ilman puolanjohtoa tai ruiskuputket löydällä kunnes öljyvalo sammuu ja vasta sitten laittaa kone tulille. Ihan vaan varmistukseksi. Sitten vähän OT: Lainaus:
T, Antti
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Patrol GR öljynpaineet | Turska71 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 11.09.2013 15:16 |
| LJ.n öljynpaineet | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 19.08.2007 17:30 |
| hj:n öljynpaineet | vertti | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.03.2007 06:15 |
| Öljynpaineet Pajero | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.01.2007 07:02 | |
| Öljynpaineet?! | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 4 | 30.06.2004 23:31 |