![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Muuta en tiedä mutta akseleiden ja vetopään pitää olla "samaa paria" paperilla. Siis jarrullisessa tietty.
Vaihtoehtona olis sitten ostaa joku vanha omavalmiste raato ja sitten "korjata" se kokonaan ![]() Varmaan pyrokratian puolesta helpoin konsti. --Medisiin, sano ryssä kun pullon löysi.-- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Peräkärryn kierrejouset | BJ45 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.10.2007 12:51 |
M: peräkärryn akseli 750kg | junnu78 | O/M/V Muut | 0 | 15.05.2007 18:34 |
Peräkärryn talvirengastus | hector | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 14.11.2006 23:46 |
OT:Peräkärryn rengaskoko ? | Jyri | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.07.2005 21:44 |
OT: peräkärryn vääntösauvajousituksesta | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.05.2005 18:42 |