![]() |
Jos peräkärryn rakentaisi
Mitäpäs pitäsi ottaa huomioon moisessa projektissa jo kärry on jarrulinen tai jarruton. Liekkö jarrutonta kannattaa itse edes tehdä sikäli mikäli ei ihan erityistä kärryä halaja. Mietin vain että tuollainen 3500kg kärry on aika arvokas kaupasta uutena ostaa, tosin eihän se varmasti ole ilmainen tehdäkkään. Minkäslainen paperi sota on konttuurilla jos tuollaista isompaa kärryä menee katsastamaan? Vaatiikos kärryn rakenne jonkin sortin lujuuslaskelmia tai vastaavia. Ilmeisesti akseleista pitää ainakin jonkin laiset paperit löytyä ja lamput pitänee olla varmaankin e merkillä varustettu...
Niin ja kaikista niistä osista(aksulat, valot...) mitä pitää kaupasta ostaa voi hyviä kauppapaikkoja/valmistajia vihjata. :) |
|
Muuta en tiedä mutta akseleiden ja vetopään pitää olla "samaa paria" paperilla. Siis jarrullisessa tietty.
Vaihtoehtona olis sitten ostaa joku vanha omavalmiste raato ja sitten "korjata" se kokonaan:) Varmaan pyrokratian puolesta helpoin konsti. --Medisiin, sano ryssä kun pullon löysi.-- |
2007 pitää olla CE-hyväksytty aisa jos ei ole yhtä rungon kans eli V-aisoja lähinnä koskee.
379cid chevy 4x4 |
Noin se menenee... vuosi aikaa tehdä "ns vanhan säänön kärryjä "
|
Lainaus:
Heikki H. FJDC Montenegros #21 ================================================== Chevrolet K5 Blazer 307+TH350+NP205+D44+14FF |
Käykääpäs Rautasoilla Tampereella. Ite rakensin jarrullisen 2000kg:n kärryn ja kaikki tarpeet löyty edullisesti rautasoilta.
www.rautasoini.fi Note! This message was posted anonymously! |
Sivu luotu: 02:52 (GMT +2). |