Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 21.03.2006, 21:49
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Lainaus:
quote:
pienin irto ratas on vissiin pääakselinpäähän.. Jos noissa kuvissa on kaikki osat, niin miten välirattaan pienen alueen hampaat mahtuu/sopii -- pikkualueen isompaan kehään, kun niitä ei ole pienennetty?
Ylimmän kuvan pikkuratas on jakiksen ensio veto vaihdelaatikolta.
Siitä väliakselille hitsatulle rattaalle.
Laatikon ns."juju" on se että ensiöveto on muutettu väliakselille ja samalla välityksellä kardaaniakslille nopealle puolelle. Ts. ei ole koskettu pienen puolen toisio rattaisiin ollenkaan.
Hihg: hitsatusta rattaasta kasatun akselin pienelle, 54/26 x 26/54 = 1
Low: Väliakselilta pientä ratasta pitkin kasatulle akselille 54/26 x 41/24 = 3.548

Toivottavasti toi selvitti jotain.

Edit:
Jokerin galleriassa hyviä kuvia aukinaisesta LJ:n jakolaatikosta.
Niistä selvii voiman läpimeno.

________________________________________________
Yleisesti nestemäiset
aineet lisää "Jutun" luistoa ja vähentää pitoa.


Edited by - H_Nietu on 21/03/2006 21:55:01
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
aw automaatin liittäminen dana 20 jakikseen Tekniikka & Jutustelu 0 21.11.2007 11:43
O: jeepin jakikseen osia jeepisti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 28.09.2006 12:45
bj40 jakikseen 2.8 vinohampaiset (kuvia) jjtp Tekniikka & Jutustelu 59 06.08.2006 09:45
M: Voiman ulosotto D20 jakikseen JERKKU O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.05.2006 21:36
kuka tekee tojon jakikseen välityksiä. jjtp Tekniikka & Jutustelu 7 20.09.2004 09:24


Sivu luotu: 00:22 (GMT +2).