![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Toi detroitti on rikki, joten sillä ei ole väliä. On kuitenkin komea hyllyssä.
Toinen akselinpätkä oli onneksi sen verran lyhyt, että onnistuin saamaan perän ulos. Muuten olisi rälläkällä pitänyt perä katkaista. On muuten kovaa pinnasta tuo akselikama. Kun vasaralla löin, niin välillä kipinöi. Just do it! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj:n perän lukko | talli-paallikko | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.02.2007 20:32 |
HJ:n perän säätö | cremel | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.01.2007 23:24 |
Rangen bogen rakenne? | A-P | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 12.10.2006 07:31 |
perän tuenta | sami_k | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.05.2006 20:28 |
bj:n rattiakselin rakenne | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.01.2006 17:17 |