Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 16.02.2006, 09:10
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.482
Perusasetus

Volvolaisessa ja mogeissa on sitten vähän toisenalainen se kardaanin kiinnitys kun sulla nytten. Volvoilla on laippa samaan tapaan kun esim. Toyotassa, ja Unimogeissa taas on piiitkät pinjonit torque tubeilla. Niihin kannattaa ensin tehdä avokardaani-konversio, ennen kun Jeeppyyn laittaa. Etumurikka on myös mogeissa väärällä puolella, ja se aiheuttaa ongelmia.

Noista vaihtoehdoista laittaisin kyllä ne Volvot, jos ei meinaa isolohkoon tai yli 44" pyöriin vaihtaa. Tai sitten Dana 44 vois olla ok kans, mutta hinta taitaa mennä about samaksi Volvojen kanssa, ja kestävyys + maavara on vielä kaukana Volvoista.

/* Life Begins at 35" */
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 23:00 (GMT +2).