![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
jepjep,tuo 90 defe,ei ainakaan tarvii kattokorotusta rekisteröidessä pakuksi autoluokkaan N1G,no tavaratila hiukan lyhyempi,ohjaamo samat 3hlö;lle,maastossa sit eri taivaasta,ku ei tarvii laahata metrin ylitystä takaa.halvempi myös saksas ja swduissa
t,def90teen Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
V8 Defender | armas | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.07.2007 16:59 |
M:Defender 90 300 Tdi -97 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 06.10.2006 19:33 | |
M:Defender 90 Tdi -97 | O/M/V Muut | 0 | 01.11.2005 21:30 | |
M:Defender 90 -85 | O/M/V Muut | 3 | 24.08.2005 06:31 | |
M:LR Defender Td5 110 | Defe110 | O/M/V Muut | 0 | 30.03.2005 20:29 |