Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   defender? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=18623)

14.02.2006 23:25

defender?
 
Jep!

Aika nyybinä oon miettiny auton vaihtoa ja kiinnostais vietävästi tuo defender TD5 110
Minkälaisia kokemuksia on tuollasesta pelistä ja uskaltaisko tuommosta saksasta asti lähteä raahaamaan? Niin onhan mulla jo tuo BJ, mutta ku siinon rajallinen määrä tilaa jotta tuo deffu olis tilavampi.

Kaikki tieto otetaan innolla vastaan ja ne vaikuttaa vaihtopäätökseen...


Tänx jokatapaukses
<ei tartte auttaa>

Note! This message was posted anonymously!

Ahosensetä 15.02.2006 06:19

Luotettava peruspeli. Tyyliä vaikka muille jakaa, ihan kuin BJ:ssäkin. Hyvä ajaa tiellä, maastossa joskus hiukan pitkä, mutta pärjää silti hyvin. Katso vaikka talvioffin kuvia:
http://www.offroadpaja.fi/Talvioffi_2006.htm

Td5-koneessa oli 99-01 joitakin lastentauteja, mutta nyt liikkeellää olevat ovat jo selvinneet niistä.

Osia saa selvästi halvemmalla kuin Toyotaan ja niitä löytyy alan liikkeistä hyllystä.

Jos tuot henkilömallin (9-paikkainen), niin verot ovat vielä aika kovat. Pakuna saa kolmipaikkaiseksi ja tuontivero pienenee huomattavasti, mutta silloin jää vain paljon tavaratilaa. Tarvitsee kattokorotuksen pakuksi.



T, Antti
antti@offroadpaja.fi
http://www.offroadpaja.fi/

15.02.2006 08:27

jepjep,tuo 90 defe,ei ainakaan tarvii kattokorotusta rekisteröidessä pakuksi autoluokkaan N1G,no tavaratila hiukan lyhyempi,ohjaamo samat 3hlö;lle,maastossa sit eri taivaasta,ku ei tarvii laahata metrin ylitystä takaa.halvempi myös saksas ja swduissa
t,def90teen

Note! This message was posted anonymously!

Td5 15.02.2006 08:32

Zekkaa vanhemmat, 300Tdi motilla. On yksinkertaisempaa tekniikka ja verot jos tuot kans pienemmät.
Saksasta ei ollut kovin helppoa löytää vanhempia, mutta minulle tuli semmoinen käsitys että siellä on paljon
Defejä jotka vain on nähnyt maastoa motarin vieressä...
Vaihdoin itse "taaksepäin" Td5 -> 300Tdi. Td5 oli himpan hiljaisempi, mutta radio oli siinäkin melko tarpeeton.

Defender ei totisesti ole kaikille, lainaan:
"Nothing for everybody, but everything for somebody"

Juha
Defe 90 300Tdi




Ahosensetä 15.02.2006 08:54

Lainaus:

quote:tuo 90 defe,ei ainakaan tarvii kattokorotusta rekisteröidessä pakuksi
Eipä tietenkään, eikä 110:kään. Sekä 90 että 110 saa pakuksi maksamalla henkilöautoveron maahantuodessa. Etu kattokorotuksessa on tuon välttäminen. Tekee uudemmissa ainakin parituhatta euroa.

Lainaus:

quote:Zekkaa vanhemmat, 300Tdi motilla. On yksinkertaisempaa tekniikka
Tästä olen kyllä samaa mieltä. Varsinkin jos meinaat ajaa offia, niin 300 Tdi ei ole niin arka vedelle kuin Td5, jossa on enemmän sähköjä.

T, Antti

15.02.2006 12:56

Lainaus:

quote:
Lainaus:

quote:tuo 90 defe,ei ainakaan tarvii kattokorotusta rekisteröidessä pakuksi
Eipä tietenkään, eikä 110:kään. Sekä 90 että 110 saa pakuksi maksamalla henkilöautoveron maahantuodessa. Etu kattokorotuksessa on tuon välttäminen. Tekee uudemmissa ainakin parituhatta euroa.

Lainaus:

quote:Zekkaa vanhemmat, 300Tdi motilla. On yksinkertaisempaa tekniikka
Tästä olen kyllä samaa mieltä. Varsinkin jos meinaat ajaa offia, niin 300 Tdi ei ole niin arka vedelle kuin Td5, jossa on enemmän sähköjä.

T, Antti
Metsäauton rakentajille kiinnostavia aihioita tarjolla osoitteessa www.autoscout24.de ja sieltä > landroover > defender

Kuuden armejakäytössä olleen bensa Defe 90 paketti joilla hintaa tuo alla mainittu summa euroina/auto. kerää kimppa ja osta pois:-)
Preis EUR 3.900
Erstzulassung 05/1995
Kilometerstand 200000
Kraftstoff Benzin
kW/PS 85/116
Außenfarbe blau
Getriebeart Handschaltung
Türen 2
Fahrzeugart Gebrauchtwagen

Allrad, 6 Stück Land Rover Defender 90 S.W. verfügbar. Ex, Militärfahrzeuge. Ausländische Papiere. Nicht fahrbereit , teilweise nicht komplett., Nur im Paket abzugeben. Preis versteht sich pro Stück!!!!, Allradantrieb, blau
Terv
M




Note! This message was posted anonymously!

Nerd-O 15.02.2006 13:16

Lainaus:

quote:Eipä tietenkään, eikä 110:kään. Sekä 90 että 110 saa pakuksi maksamalla henkilöautoveron maahantuodessa. Etu kattokorotuksessa on tuon välttäminen. Tekee uudemmissa ainakin parituhatta euroa.
Tuota miksi se pitää pakuksi rekisteröidä jos siitä kuitenkin maksetaan täysi henkilöautovero? Menettää takaa paikat. Vai tuleeko tuossa dieselveron suhteen jotain säästöä? Tosin jos siitä on henkilöautovero maksettu niin eikös siitä silloin makseta myös täysi diesel vero?

-- Ensi kesän hittituote on oma Suikka projekti --

Nerd-O

JiiPee 15.02.2006 13:43

Käyttövoimavero maksetaan ajoneuvoluokan mukaan, ei maahantuotaessa maksetun (tai myöhemmin lisää maksetun) ajoneuvoveron mukaan.


Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on


Edited by - JiiPee on 15/02/2006 13:44:18

Holst 15.02.2006 13:54

Jos maksaa täyden veron on mahdollista rekisteröidä pakuksi pikku dieselverolla, tosin menetää takapenkit mutta jos ei ole käyttöä kannataa tehdä näin.. vero n. 80€/vuosi


petr 15.02.2006 19:33

Tämän saman voisi tehdä myös vaikka vanhasta G-mesestä (vm 85-89)? Ei tarvisi värkätä ns. huoltoautostatusta...?

Todistetusti " epänormaali käyttäjä ja kohtuuton ylikuormittaja "

Flugfiske 15.02.2006 19:43

Lainaus:

quote:
Tämän saman voisi tehdä myös vaikka vanhasta G-mesestä (vm 85-89)? Ei tarvisi värkätä ns. huoltoautostatusta...?

Todistetusti " epänormaali käyttäjä ja kohtuuton ylikuormittaja "
Ei voine, koska tuolloin nuo maasturit on ollu alennetun autoveron autoja. Ainoastaan täyden autoveron ajoneuvosta voi tehdä ns. täyden autoveron pakun, ellei tavaratilan kokovaatimukset täyty.

_______________________________________
Täydellinen AMATÖÖRI

15.02.2006 19:55

Mikäs noista estää täyttä veroa maksamasta?

-Lyttis-

Note! This message was posted anonymously!

Holst 15.02.2006 20:35

Ei mikään estäkkään, itse olen maksanut -85 mallisesta defestä täydet verot ja nyt ajelen pikku dieselverolla.



Sivu luotu: 18:08 (GMT +2).