Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.02.2006, 19:39
JaHa JaHa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.06.05
Sijainti: VANTAA, Finland.
Viestit: 156
Perusasetus

245-441 nm väliltä niin että esikuormitus liikkeellelähtiessä on 0,9-1,3 nm. jos esikuormitus ylittää ohjearvon on välihylsy uusittava jos alittaa on mutteria kiristettävä 13nm kerrallaan.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangen etuperän pinjonin stefa vesku.r Tekniikka & Jutustelu 6 14.08.2007 20:27
Hj:n pinjonin laakerin kiristys ? Keppo Tekniikka & Jutustelu 11 05.07.2007 22:19
Pinjonin kulma ja laakerin voitelu? JF Tekniikka & Jutustelu 14 09.01.2006 11:29
Kässärin kiristys LJ joker Tekniikka & Jutustelu 10 25.10.2005 09:40
HJ pinjonin laakeri? SISU Tekniikka & Jutustelu 8 18.01.2005 21:30


Sivu luotu: 19:17 (GMT +2).