|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
Kässärin kiristys LJTossa pikaisesti kateltuna en hokannut että mistä sais läjän käppärin vaijereita kiristettyä.Pitäs mennä torstaina leimalle.
|
#2
|
|||
|
|||
kattele kepin juuresta
Note! This message was posted anonymously! |
#3
|
||||
|
||||
Ja jos ei se tehoa ni kiristä rummun sisällä olevia vaijerin pätkiä...
arska |
#4
|
|||
|
|||
yhden kiristin kepin juuresta ihan helvetin tiukkaan pistin prikkoja vielä väliin,niin silti ei olikos se kuskin puoli ottanut juuri ollenkaan,nooh ei muutaku konttorille ja setälle selittämään että kässärin rakenne on tojo inssin keksintöjä,ettei saa paremmaksi ja se itteki tutki sitä ja totes että kyllä se ihan hyväksyttävästi toimii vaikkei otakkaan läheskään tasasesti...
hae isompi leka kyllä se siittä lähtee... |
#5
|
|||
|
|||
mulla oli koko käkkäri jumissa, ja ei auttanu pelkkä kepin luota kiristys, en kyl enää muista mitä me veivattiin mut siitä tuli tosi hyvä, leima aamuna vielä korjattiin.
.: www.offikuume.com :. |
#6
|
||||
|
||||
Joo kepin juuresta löyty kiristys.Ei kiristynyt vielä auttanut tarpeeksi.No tortaihin on vilä aikaa saada toimimaan toi käppäri.Toi on aika hyvä ankkuri kantoihin on vaan pykälää liian pieni et pysyis läjä paikallaan.
|
#7
|
||||
|
||||
Ei ne käsijarrut korjaannu vaijeria kiristämällä!!!
Jos jotenkin tälleen: 1. löysytät vaijerin reilusti 2. katot että linkku keskellä akselia ja jarrukilpien läpi menevät linkut liikkuvat -> rasvaa ja herkistä (jarrukilvissä olevat linkut pitää palautua niin että niissä olevat ruuvit ottaa kiinni jarrukilpiin) 3. tsekkaat rummuista että automaattikehintä toimii -> jos ei toimi niin korjaa -> jos et viitti korjata niin pyörittele ruuvarilla kengät lähelle 4. kiristät käkkärin vaijeria silleen että kahva tuntuu järkevältä (jaksat vetää 5-10 napsausta) 5. käy kattomassa että käsijarru pois ollessa linkut on palautunu silleen että ne ruuvit vastaa jarrukilpiä -> jos ei palaudu, ei automaattikehintä välttämättä toimi -> säädä kengät lähemmäksi 6. kun on mielestäs hyvä, käy koeajolla -> takapyörien pitää lukkiutua ainakin soralla tempaistaessa |
#8
|
|||
|
|||
Lainaus:
mullapas ei automaattikehintä toimi. kuis se korjataan? .: www.offikuume.com :. |
#9
|
||||
|
||||
Kyllä mulla korjaantu.On vaijerit toiminut ankkurina.Kanto irtos ja vaijerit venähti.
|
#10
|
||||
|
||||
Lainaus:
Lainaus:
|
#11
|
|||
|
|||
Lainaus:
.: www.offikuume.com :. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Olkalaakerin kiristys | HJ85 | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 22.09.2008 12:21 |
hj luko (kiristys) | GENOBI | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.08.2007 21:25 |
hj pinjonin kiristys | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.02.2006 19:39 | |
Kässärin säätö? | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.03.2005 07:29 |
Rangen kannen kiristys | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.03.2005 20:15 |