![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Dexron III käy myös.
Saattaa kannattaa aloittaa tuosta öljynvaihdosta, mutta laatikossa saattaa olla vika, joka on nyt löytynyt kahdesta ZF:stä. Nelosen kytkimen lamellien sisäboorit ovat tällä rummulla: ![]() Kun booritusta katsotaan lähempää, niin uloin teräksinen välilamelli on hakannut uran booritukseen ja nyt tietenkään kytkin ei enää toimi kunnolla. ![]() Vika alkaa oireilla tietenkin just nelosella, kun pakka ei enää kiristy ja alkaa esiintyä luistoa. T, Antti antti@offroadpaja.fi http://www.offroadpaja.fi/ |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeepin automaatista/turbiini lukosta | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.04.2008 19:19 |
ZF-automaatista | RankkaAnkka | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.12.2007 20:39 |
HDJ 80 automaatista ??? | pee | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.04.2007 09:01 |
Nopeus ja polttoaine mittari ei näytä mitään? | 86vette | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 29.07.2006 22:16 |
Automaatista vielä | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.03.2003 16:02 |