Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 01.02.2006, 20:28
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Dexron III käy myös.

Saattaa kannattaa aloittaa tuosta öljynvaihdosta, mutta laatikossa saattaa olla vika, joka on nyt löytynyt kahdesta ZF:stä. Nelosen kytkimen lamellien sisäboorit ovat tällä rummulla:



Kun booritusta katsotaan lähempää, niin uloin teräksinen välilamelli on hakannut uran booritukseen ja nyt tietenkään kytkin ei enää toimi kunnolla.



Vika alkaa oireilla tietenkin just nelosella, kun pakka ei enää kiristy ja alkaa esiintyä luistoa.


T, Antti
antti@offroadpaja.fi
http://www.offroadpaja.fi/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeepin automaatista/turbiini lukosta vepele Tekniikka & Jutustelu 4 07.04.2008 19:19
ZF-automaatista RankkaAnkka Tekniikka & Jutustelu 4 15.12.2007 20:39
HDJ 80 automaatista ??? pee Tekniikka & Jutustelu 1 26.04.2007 09:01
Nopeus ja polttoaine mittari ei näytä mitään? 86vette Vuosimallit 1984-1996 2 29.07.2006 22:16
Automaatista vielä sippis Tekniikka & Jutustelu 0 03.03.2003 16:02


Sivu luotu: 23:54 (GMT +2).