Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 31.01.2006, 12:09
Rojota:n Avatar
Rojota Rojota ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 20.05.04
Sijainti: vaasa
Viestit: 490
Perusasetus

Jos oot ihan mettäpeliä tekemässä, niin varmaan noi HcGoblinin asetukset vois tallentaa, tai sitten kemppilukko taakse ja se "oikea" lukko eteen. Kuitenkin, jos latailit ajatusta kiristellä kitkaa ja käytät autoa ihan 90/10 tiepelinä, niin kannattanee jättää se kitka asentamatta eteen ja laittaa se vaikka taka-akselille tai jättää suosiolla sinne verstaan lattialle. Kytkettävä lukko (tai avoin tasauspyörästö) eteen ihan turvallisuussyistä jo siksikin, kun tällä tienhoitointensiteetillä suomessa saattaa joskus osua vähän liukkaammallekin taipaleelle. Muuten siinä lipsuu kitka, auto ja ranteet samalla kertaa ja sitte tarvittaiski jo takavinssiä.

_______________________________________________
I understand the jeep thing... that's why I drive a Toyota!!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeepin automaatista/turbiini lukosta vepele Tekniikka & Jutustelu 4 07.04.2008 19:19
Wagon lukosta kysymys tietäjille? iurista Tekniikka & Jutustelu 22 17.01.2007 21:21
kokemuksia Auburn -lukosta edessä? FinnDRZ Tekniikka & Jutustelu 16 10.10.2006 14:12
Vielä vähän kemppi lukosta... (suzukiin) valkkari Tekniikka & Jutustelu 15 09.10.2005 15:14
Onko kellään BJ-75 lukosta räj.kuvia Palde Tekniikka & Jutustelu 12 12.08.2005 21:08


Sivu luotu: 05:20 (GMT +2).