Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 31.01.2006, 08:46
boozer:n Avatar
boozer boozer ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.09.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 345
Perusasetus

mulla on 2 kpl noita samaisia patrolleja
toinen on pitkä ja sillä on rymistelty
metsässä 33" renkailla surutta eikä oo
vielä ainakaan murrokset/akselit paukkunu
automaatti navat sano kyllä sopimuksen irti
melkeen heti mut se nyt ei oo mitään uutta
tekniikka on tosi vahva!!!jakolaatikon pukamisesta
ei oo mullakaan tietoo kun ei oo tarvinnu purkaa
(vaikka se vähän ääntä pitääkin)mätä hommia
kyllä näissä autoissa riittää nm.kokemusta ON!

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: hj:n vakio alusta! mitsu L200 vakio alusta + ALPO O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 07.02.2007 10:38
M: Patrollin tekniikka RankkaAnkka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 09.10.2006 20:44
M/V KE-20 Tekniikka Poor O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.09.2006 18:41
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana Tekniikka & Jutustelu 17 24.04.2006 19:18
Patrollin alusta ratkaisu Masai Tekniikka & Jutustelu 15 06.03.2006 14:17


Sivu luotu: 23:07 (GMT +2).