![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Automaateista en tiedä mitään, enkä oikeen väännöstäkään, mutta kaksi askia peräkkäin on varmaan halvin tapa(samalla työläin?) saada hyvät välitykset. Siten voi akseleissakin käyttää harvoja välityksiä, joita muut ei halua. Eli täysin vakio-osiakin käyttämällä pääsee aika pitkälle ja jos jotain hajoaa, ei tarvitse odotella kallista pakettia jostakin amerikanmaalta.
www.alanmiehet.com #1 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:Gm 4v/5v manuaali | rodhot | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.03.2008 23:35 |
automaatti vs manuaali | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 01.02.2008 19:19 | |
BJ40 manuaali => automaatti | Joukka | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 24.09.2006 18:04 |
O:Usa /Gm /Ford manuaali | rodhot | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.02.2006 16:28 |
manuaali vastaan automaatti. | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.09.2003 18:11 |