Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 28.01.2006, 09:56
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.737
Perusasetus

Automaateista en tiedä mitään, enkä oikeen väännöstäkään, mutta kaksi askia peräkkäin on varmaan halvin tapa(samalla työläin?) saada hyvät välitykset. Siten voi akseleissakin käyttää harvoja välityksiä, joita muut ei halua. Eli täysin vakio-osiakin käyttämällä pääsee aika pitkälle ja jos jotain hajoaa, ei tarvitse odotella kallista pakettia jostakin amerikanmaalta.

www.alanmiehet.com #1
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Gm 4v/5v manuaali rodhot O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.03.2008 23:35
automaatti vs manuaali Tekniikka & Jutustelu 21 01.02.2008 19:19
BJ40 manuaali => automaatti Joukka Tekniikka & Jutustelu 10 24.09.2006 18:04
O:Usa /Gm /Ford manuaali rodhot O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.02.2006 16:28
manuaali vastaan automaatti. G280E Tekniikka & Jutustelu 0 27.09.2003 18:11


Sivu luotu: 11:40 (GMT +2).