Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 18.01.2006, 20:13
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.709
Perusasetus

kyllä noi lämpöongelmat on myös kiinni pannuhuoneen koosta kiini, veneissä ei monesti ole liioin tilaa ja pannuhuoneen mitoitus sen myötä niin että kone sovitetaan kenkälusikalla paikalleen. tai sit niin että ensin kone paikalleen ja sitten rakenntetaan koppa päälle, kun kone hajoaa joudutaan purkamaan lähes koko vene!

kaverilla on n. 10m jenkkipaatissa hj:n turbokone ja ei sillä ole ollu mitään ongelmia, marssivauhti n.20 solmua. toinen tuttava laittoi dynasta B-moottorin uppoumaruonkiseen veneeseen ja ei siinäkään ole ollut mitään ongelmia.

kyllä venisiin voi laittaa ihan sellasen motin minkä sattuu soipvasti löytämään ja mihin saa kytkimet ynnä muut marinaadit laiteltua. ja niitähän löytyy lähes kaikkiin motteihin valmiinakin.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O LJ70 2.4td koneen pakosarja Matula O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 19.02.2007 18:59
O: Toyota LJ70 leivinuuni O/M/V Ajoneuvot 3 08.09.2006 12:24
M:Toyota LJ70 "V8" O/M/V Ajoneuvot 4 11.01.2006 21:14
M: Toyota LJ70 -88 O/M/V Muut 0 16.03.2004 17:46
Toyota LJ70 -88 Tekniikka & Jutustelu 5 22.02.2004 16:25


Sivu luotu: 17:39 (GMT +2).