Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 06.01.2006, 07:59
Flugfiske:n Avatar
Flugfiske Flugfiske ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 1.113
Perusasetus

Mulla on ollu molemmat, tosin pitkiä (jos Rockyä nyt pitkäks voi sanoa).
Jos ei olis niin kauheeta tarvetta ajella maantiellä, ottaisin "tohatsun", mutta kun tulee ajettua 40tkm/v, niin siks nykyään hapero (pitkä).
Rocky oli sentään jollain tapaa työkalu, tosin Pajerollakin on on päästy sinne minne on yritetty ja vähän pidemmällekin.
En ole kyllä turbottomalla Rockyllä ajaanut, että en sen menohaluista tiedä, mutta turbolla se kulkee ihan tarpeeks (välillä liikaakin). rockyssä on myös sylinterikansi patarautaa, mikä on mielestäni plussaa...

_______________________________________
Täydellinen AMATÖÖRI
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Napero mettäkelposeks? tdic-racer Maasturiprojektit 24 04.02.2007 17:03
Mitsusipsi Napero Tekniikka & Jutustelu 11 29.11.2005 12:24
M/V: Napero TD IC -90 7h O/M/V Muut 3 11.02.2005 09:13
Napero vs. Trooper turakki Tekniikka & Jutustelu 8 18.03.2004 17:47
Napero Borg Tekniikka & Jutustelu 0 03.09.2003 17:35


Sivu luotu: 21:59 (GMT +2).