Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 28.12.2005, 12:49
Masu Masu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 15.06.04
Sijainti: Loppi
Viestit: 241
Perusasetus

Lainatakseni Jaska Jokusta, Voi hyvänen aika sentään. Mitä seuraavaksi? Mutta toimiihan se blasepokin joillekin, joten miksei tämäkin. <img src=icon_smile_clown.gif border=0 align=middle>
Jos ja kun heräätte unestanne ja kyllästytte kusetukseen voin antaa kaikille halukkaille tilinimeron minne saa siirtää sen ylimääräisen rahan mikä jää näiltä helppoheikeiltä saalistamatta.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko kukaan rikastunut vepele Chit-Chat 24 08.03.2006 22:05
Giga Power-systeemi vähentää kulutusta, tosi on MarPuh Tekniikka & Jutustelu 1 29.12.2005 13:12
onko kukaan? lantikka Tekniikka & Jutustelu 2 22.07.2005 20:34
Onko kukaan leimannu??? bj45lava Tekniikka & Jutustelu 1 26.03.2004 18:33
Onko kukaan nähnyt? Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 13 03.12.2003 20:20


Sivu luotu: 00:20 (GMT +2).