![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Moottorin numero on 2.25 D, suffix F, eli valmistettu helmikuu-heinäkuu 1965. Järjestyksessä 14254. 2.25 dieselmoottori. Auto on 88", 2.25 D, LHS, vienti. B-suffixin runko on tehty välillä maaliskuu 1963 - heinäkuu 1965. Eli koneen kautta ajoitus paljon tarkempi. Öljynsuodatin on se uudempi malli (lyhyt tai normaali, riippuu vähän näkökulmasta). Akselien pitäsi olla vakiot Rover-akselit. T, Antti antti@offroadpaja.fi http://www.offroadpaja.fi/
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lantikan ostajalle. | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 31.08.2005 21:07 | |
| Lantikan lukko | Kajtsu | Tekniikka & Jutustelu | 42 | 06.03.2005 06:18 |
| Lantikan korotus? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.01.2005 20:10 | |
| O: Lantikan 2.25 bensakone | O/M/V Muut | 0 | 13.01.2005 08:54 | |
| o: lantikan perät | lantikka | O/M/V Muut | 2 | 13.12.2004 18:34 |