Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 15.12.2005, 16:17
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 934
Perusasetus

Olikos sulla toi tc:n kone ja ruiskulla vai kaasari?
Ajatuksena mulla oli et jos pidän ton kutosen nokalla niin tarvis koittaa asentaa ne alkuperäiset ruiskut siihen ja joskus myöhemmin vaik ajankans sovittaa siihen kasi ja tomaatti jos aika ja rahat riittää,toi mun mese on se Jounin vanha ja siin on kuulemma automaatti ollu joskus mut edellinen omistaja oli vaihtanu toisen koneen ja manuaalin mut kasilla sais vähän enemmän vääntöä ja painopistettä taaemmaks,samalla sais syylerin ja vinssin taaksepäin mut en oo vieläkään löytäny niitä koneiden painoja ja mikä sinne sit kannattais laittaa ja eipä taida se kasin koneen asennuskaan mikään helppohomma olla,no täytyy miettiä mikä olis järkevin ratkaisu ku toi kaasarikin tuntuu vittuilevan

lisää happea
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko tietoa Kawasakin 2t-koneiden huollosta Käyttäjä Chit-Chat 0 12.01.2007 15:15
95E säilyvyys ja koneiden varastointi Ahosensetä Tekniikka & Jutustelu 26 27.09.2006 12:48
2L ja 2L-T koneiden tiivisteet Optime Tekniikka & Jutustelu 2 14.08.2006 18:24
Painot? Tekniikka & Jutustelu 7 19.01.2004 23:49
hj 60 ja 61 koneiden erot,mitä kaikkee?? Ahma Tekniikka & Jutustelu 3 10.01.2004 19:19


Sivu luotu: 05:57 (GMT +2).