![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Hyvä.
Mukava nähdä, että muutkin on ottaneet asiakseen laittaa Kingistä "peliä". Vakionahan auto on lelu... Itsellä on Nissani-työmaa hiukan jäissä... niinkun tuo tallikin<img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle> Joutuu rauhoittamaan aina tahtia talven ajaksi. Omaan Kingiin väänsin akselin suoraan -83 Cherokeen alta jousineen kaikkineen. On muuten uskomattoman "venyvät" pakat vakiona. Pääsin syksyllä testaamaan taipumista takavetoisena ja pyörät pysyi maassa kiitettävällä tavalla. Tällä hetkellä etuakseli on vielä jousien yläpuolella, mutta ehkä vielä vaihtaa paikkaa...<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> Saattaa vaan tuo auton korkeus tulla ongelmaksi. Ehkä kuitenkin taon pakat vain hiukan kippurammaksi ja tyydyn parinkymmenen sentin korotukseen<img src=icon_smile_shock.gif border=0 align=middle> Taakse aion autoon laittaa myös Cherokeen pakat pitemmillä riipuilla ja takaveto-Nissanin runkokiinnikkeet pakkojen etupäähän. -> nostaa kymmenisen senttiä takapäätä ja saa yhtä joustavat pakat sinnekin. Auton omat pakathan on kuin umpipalkkia kevennetyssä autossa). "Ei se raudan määrä..." |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Nissan KingCab 4x4 -88 | KingCab4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 03.05.2008 15:24 |
| M:NISSAN KINGCAB -86 | MouhijärvenMies | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 18.06.2006 13:52 |
| Nissan kingcab 4x4 dsl | O/M/V Muut | 8 | 04.04.2005 09:32 | |
| M: nissan kingcab 4x4 85myyty... | oska80 | O/M/V Muut | 8 | 03.04.2005 19:46 |
| Nissan KingCab 4x4 | O/M/V Muut | 2 | 31.01.2005 18:49 | |