![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
kaikkines mitsujen 2,3 litran td:illä n.150th km lappu lattiassa voi sanoa että toi kone tykkää kun sille antaa monoa ja että kuumat pakokaasut poistuu nopeasti.syöttöä kuuluu lisätä runsaasti ja pysyy nipussa(siis ei mene nippuun) yli 1,0bar ahdoilla.eikä noi mun kokemukset ole miltään uusilta koneilta vaan +350th ajetuilta. nuo vanhat mitsun katiskat on mainettaan parempia tekniikan osalta korit sen sijaan on tosi kovia hapantumaan,mut siittähän selvii pellillä ja hyvillä hermoilla.oli ne vaan hyviä autoja sen aikaisen työn hoitamiseen,jos kehtas nousta ulos julkisella paikalla tosin töissä oltiin vain öisin...
E=mc2 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:Dumppi | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.10.2007 16:24 |
Pajeroon SOA? | Vikke | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 23.07.2006 13:38 |
Hukkaportti ja dumppi | Matti_83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 23.05.2006 13:55 |
M:Dumppi sihahtaa corolla NYT HETI 1500 | Jepse | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 07.04.2006 08:50 |
dumppi hj 61:seen? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 24.10.2005 21:54 |