Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 02.12.2005, 00:34
mp mp ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.11.04
Sijainti: Rimito
Viestit: 180
Perusasetus

kaikkines mitsujen 2,3 litran td:illä n.150th km lappu lattiassa voi sanoa että toi kone tykkää kun sille antaa monoa ja että kuumat pakokaasut poistuu nopeasti.syöttöä kuuluu lisätä runsaasti ja pysyy nipussa(siis ei mene nippuun) yli 1,0bar ahdoilla.eikä noi mun kokemukset ole miltään uusilta koneilta vaan +350th ajetuilta. nuo vanhat mitsun katiskat on mainettaan parempia tekniikan osalta korit sen sijaan on tosi kovia hapantumaan,mut siittähän selvii pellillä ja hyvillä hermoilla.oli ne vaan hyviä autoja sen aikaisen työn hoitamiseen,jos kehtas nousta ulos julkisella paikalla tosin töissä oltiin vain öisin...

E=mc2
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Dumppi Pörö O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.10.2007 16:24
Pajeroon SOA? Vikke Tekniikka & Jutustelu 6 23.07.2006 13:38
Hukkaportti ja dumppi Matti_83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 23.05.2006 13:55
M:Dumppi sihahtaa corolla NYT HETI 1500 Jepse O/M/V Ajoneuvot 1 07.04.2006 08:50
dumppi hj 61:seen? Tekniikka & Jutustelu 7 24.10.2005 21:54


Sivu luotu: 12:42 (GMT +2).