![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Siis jos kokonaispaino ylittyy niin sitten tulee tuo nopeusrajoitus? En ole moiseen törmännyt mutta kuulostaa ehkä loogiselta. Itselläni on aurausvarusteltuna SJ410 suikka, Defender ja Chevy eikä näissä ole otteessa mitään nopeusrajoituksia. Suikassa ei etuakselin painot riitä mutta maahantuojan/valmistajan todistuksella siihenkin saa aurausvarustuksen.
Hessu |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| o aura varustus | tonnisata | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.05.2008 15:45 |
| aura | sheriff | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 19.01.2007 14:13 |
| Virkavalta ja renkaat... | Vihavainen | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 01.07.2006 14:27 |
| Pilariputki hiluksissa/virkavalta | Jukka4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.06.2005 10:44 |
| Isommat renkaat kuin otteessa ja virkavalta | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 14.04.2005 08:21 | |