Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 21.11.2005, 09:22
Hessu_Hopo Hessu_Hopo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.06.05
Sijainti: Heinola
Viestit: 286
Perusasetus

Siis jos kokonaispaino ylittyy niin sitten tulee tuo nopeusrajoitus? En ole moiseen törmännyt mutta kuulostaa ehkä loogiselta. Itselläni on aurausvarusteltuna SJ410 suikka, Defender ja Chevy eikä näissä ole otteessa mitään nopeusrajoituksia. Suikassa ei etuakselin painot riitä mutta maahantuojan/valmistajan todistuksella siihenkin saa aurausvarustuksen.

Hessu

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
o aura varustus tonnisata O/M/V Ajoneuvot 0 08.05.2008 15:45
aura sheriff O/M/V Ajoneuvot 3 19.01.2007 14:13
Virkavalta ja renkaat... Vihavainen Tekniikka & Jutustelu 8 01.07.2006 14:27
Pilariputki hiluksissa/virkavalta Jukka4x4 Tekniikka & Jutustelu 1 24.06.2005 10:44
Isommat renkaat kuin otteessa ja virkavalta Tekniikka & Jutustelu 27 14.04.2005 08:21


Sivu luotu: 09:28 (GMT +2).