![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys!
No ainakin kinkäppeihin on laitettu tuota 2,8 l Cedrikin 6-konetta ilman sen kummempia mutinoita, jotta miksei Patrollinkin konetta?? Toisaalta kannataisko kuitenkin vaikka turbottaa Cedric, niin ehkä teho/painosuhde olisi parempi? TT Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Nissan King cap | nassin | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.01.2008 19:27 |
M: Nissan 3.0 V6 King Cap-91 | ORR | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 06.11.2007 20:18 |
M Nissan King cab 4x4 | ISO-A | O/M/V Ajoneuvot | 13 | 06.02.2007 10:14 |
NISSAN KING CAP 2.4B 4 x 4 -89 | O/M/V Muut | 2 | 10.02.2005 15:23 | |
Nissan King Cap 90 4x4??? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 03.02.2005 11:49 |