![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Yhtäkkii kun ajattelis ni vanha regu pois (kello,kalvo ja jousi). Tilalle alumiinilevyn palanen. Voi olla et joutuu keskeltä levyä jyrsimää hieman pois tavaraa ettei tuki bensan tuloa. Sit vaan paluu linjaan säädettäva regu.
Sul on varmaan jousi poikki vanhasta, mut se on ihmeellistä miks se löi paineet tappiin Nii-i, toiset keräilee postimerkkejä..... me taas ei |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| m: tojo 2.4td kone (alakerta ainakin sökö) | samix | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 19.03.2008 11:00 |
| Nissan Patrolin vm84 tuulilasin pyyhkijärunko sökö | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.12.2007 16:17 |
| O: Suikan takakartaani(vaikka sökö) | jallu80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.08.2007 19:30 |
| Etukardaanin tuplanivel sökö, Mistäs uusi tilalle? | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 10.10.2005 21:22 |
| konepeitto jumissa | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 25.04.2003 11:29 | |