Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 07.11.2005, 02:08
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Katso ihmeessä myös ohjauksen nivelet, ettei ole väljää. Juuri viime viikolla ihmeteltiin tapausta jossa HJ täristi ja vatkasi vauhdissa (saattoi myös alkaa esim. kuoppaan ajosta), syy löytyi hyvin kuluneesta simpukan varren ja välitangon nivelestä (korjaantui väliaikaisesti kiristämällä) ja vähän väljistä pyöränlaakereista.

Se kiristettävä nivel on tavallaan ihan hyvä keksintö, mutta tuo nimenomainen olisi voinut yllättää ja irrota lupsahtaa milloin vain, väljää oli n. 5 mm kun arvioi ensin löysiä ja sitten kiristysruuvin siirtymää kun se oli tiukattu.

Eli etuakseli esim. kahdella tunkilla ilmaan ja renkaiden väljiä kokeilemaan. Älä vaaranna omaa ja mahdollisesti muidenkin henkeä ajelemalla pommilla.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki "hiukkaskiihdytin" Carry parh.tarj/1€ KooPee O/M/V Muut 20 06.08.2004 14:38


Sivu luotu: 14:42 (GMT +2).