![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Matkailuvaunua(melko iso)vedelleenä täytyy sanoa, että olis ehdottoman tärkeetä saada vetoautoon mahdollisimman hyvä pito. Vetoauton pysähtyminen kun vaikuttaa aika radikaalisti kärryn jarruttamiseen. Inertia jarrut perustuvat massaan, joka vaikuttaa vetopään kautta kärryn jarruihin. Eli kusessa ollaan jos auto liukuu kärryn edessä jarruttaessa.
Tietenkin jos sulla on sähköjarrut tämä ei päde, mut on kyl vähä harvinaisempia... Eli autoon nastat ja kärryyn kans! Toinoi raskaasta kalustosta sen verran et henkilöautossa renkaan pinta-ala vois olla vaik yks kämmenenala ja ei painoa, kuorma-autossa on vaik kolme ja runsaasti painoa. Tuo massa pitää ne tiellä. Tosin ennakointi korostuu talvikeleillä... -Jeppismeininki ja vitulla päähän- Edited by - Mutamies on 03/11/2005 07:22:03 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Lada 2107 -88 myy/vaihtaa | komu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.01.2008 22:43 |
APUVA SAAKO VAIHTAA RUNGON HJ61 ? | nvaris | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.05.2007 16:16 |
Kiinnostus vaihtaa konetta | lantikka | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 17.11.2006 08:50 |
Mixi vaihtaa Tbi Hei matolaatikkoon? | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.05.2006 16:32 |
kun vaihtaa jousipakat | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.04.2006 18:54 |