![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mun toteutus on sellainen et normaali käsijarru on kokoajan käytettävissä vakio kahvasta. Tein vaihdekeppien viereen ylimääräisen kepin mistä lähtee tanko käsijarrulle siihen keinuvaan osaan mihin vaijerit kiinittyvät. Eli sillä uudella kepillä saa käännettyä sitä linkkua molemmin päin riippuen kumpaa pyörää haluaa jarruttaa. Normaalisti käsijarrua käytettäessä lisäkeppi heiluu siinä vaan mukana. Ajattelin et vois olla jopa laillinen, mut vuodenvaihteen jälkeen näkee mitä katsastusmies tuumaa. Tän jarruhomman etuna lukkoon nähden on ainakin se ettei pitäis samanlailla käydä vetareitten päälle, kun lukon kanssa. Täytyy koittaa jos joskus sais kuvia sieltä auton alta. Selostus on ainakin varmaan tarpeeks epäselvä. Mutta kääntöjarrusta on kyllä selvä etu ristiriipuntatilanteissa.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ARB lukon o-renkaat | Arska | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 12.12.2007 06:35 |
Kääntöjarru | BÄLÄ | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.05.2007 12:25 |
ARB lukon öljyt???? | Matula | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.04.2007 19:04 |
Comanche sai lukon | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 05.11.2006 20:17 |
Kääntöjarru | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.05.2003 19:39 |