Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 23.10.2005, 15:51
luppakorva:n Avatar
luppakorva luppakorva ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.05
Sijainti: Janakkala, Jokimaa
Viestit: 912
Perusasetus

Mun toteutus on sellainen et normaali käsijarru on kokoajan käytettävissä vakio kahvasta. Tein vaihdekeppien viereen ylimääräisen kepin mistä lähtee tanko käsijarrulle siihen keinuvaan osaan mihin vaijerit kiinittyvät. Eli sillä uudella kepillä saa käännettyä sitä linkkua molemmin päin riippuen kumpaa pyörää haluaa jarruttaa. Normaalisti käsijarrua käytettäessä lisäkeppi heiluu siinä vaan mukana. Ajattelin et vois olla jopa laillinen, mut vuodenvaihteen jälkeen näkee mitä katsastusmies tuumaa. Tän jarruhomman etuna lukkoon nähden on ainakin se ettei pitäis samanlailla käydä vetareitten päälle, kun lukon kanssa. Täytyy koittaa jos joskus sais kuvia sieltä auton alta. Selostus on ainakin varmaan tarpeeks epäselvä. Mutta kääntöjarrusta on kyllä selvä etu ristiriipuntatilanteissa.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ARB lukon o-renkaat Arska Tekniikka & Jutustelu 5 12.12.2007 06:35
Kääntöjarru BÄLÄ Tekniikka & Jutustelu 1 22.05.2007 12:25
ARB lukon öljyt???? Matula Tekniikka & Jutustelu 9 10.04.2007 19:04
Comanche sai lukon JERKKU Tekniikka & Jutustelu 0 05.11.2006 20:17
Kääntöjarru Tumi Tekniikka & Jutustelu 0 08.05.2003 19:39


Sivu luotu: 23:21 (GMT +2).