Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 23.10.2005, 13:43
VMK VMK ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.05
Sijainti: Keski-Savo, .
Viestit: 305
Perusasetus

1. Oletetavasti toyotan sc-20. Vaihdoin ittelleni Garetin to3013, pakopesä on reilusti isompi kuin kompurapuoli. Pelaa hienosti, 0,8 barin ahdoilla pakopaineet 0,3-0,4bar. Sc-20 on pakopesältänsä auttamatta liian pieni jos aikoo ruuvata. Etsi Mersufoorumilta tai ffp palstoilta joku volkkarissa tai mersussa ollut, esim kkk24 tai 26, tai joku garretin gt...

2. Ei toinna tuohon ahtimeen, en mitannut mutta veikkaan että o,8 barin ahdoilla pakopaineet reilusti isommat -> pitkän päälle tuhoaa koneen. Ja pumppu pienentää syöttöjä about 0,7 barin kohdalla, tarvii trimmata sitä pumpun päällä olevaa ylipaine kelloa.

3. Turbo ja pakosarja. Jakopään remmi ei ole hankala vaihtaa paikallaankaan.

4. Ruuvia kiinni. 12mm pitkä hylsy ja joku väännin, sillä aukeaa lukitusruuvi ja sit syöttöruuvia kääntämään klemmariavaimella. onnistuu hetken harjoittelun jälkeen helposti.

5. Muistelen kuulleeni että 1000e niin tekee täyden konerempan. Ei ole enää varmaa tietoa. Ei kuiteskaan kallita.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kertooko katsastuksen pakokaasumittaus koneesta Discovery Tekniikka & Jutustelu 30 25.04.2008 21:59
6.2 D koneesta Holle Chit-Chat 9 30.04.2007 20:54
Korjaus kysymyksiä Patrolin SD33 koneesta VonLeka Tekniikka & Jutustelu 18 17.04.2007 19:07
Volvo B230F -koneesta, sähköt sekaisin kivinen Tekniikka & Jutustelu 3 07.11.2006 18:16
Jeep 4.0 koneesta Killman Tekniikka & Jutustelu 6 22.01.2006 10:47


Sivu luotu: 21:19 (GMT +2).