![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
|||
|
|||
![]()
Ei pala poikki kestää yli 1000 cels joten jokin muu palaa ekaks.
Asennus suht helppoo mulla oli pakosarjassa pari anturia niin että oli tehtynä 2kpl 1.6mm reikiä ennen ahdinta ja kannatin rauta antureille... Kuva ei kaunista katseltavaa toi oli eka turbo asennus ei kovin siistiä työ jälkeä paitsi pakosarjan osalta mutta se on "valtoselta" ![]() Niin ja noita on kyllä käytetty noissa hommissa iät ja ajat eikä tähän mennessä ykskään oo katkennu.. Noi mitä mulla on tossa kiinni on niitä sairaan pitkiä tollasia ei kannata ostaa. Niin ja ei sitä anturia työnnetä sinne pakosarjaan kun 5-10mm sisään ja reakoi todella nopeesti lämpöön Edited by - SoSo on 20/10/2005 19:13:58 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pakokaasun lämpömittari? | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.05.2006 18:02 |
Pakokaasun takaisin kierrätys. | Ooppeli | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 27.03.2006 17:45 |
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? | lepuska | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.12.2005 23:22 |