Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 20.10.2005, 18:10
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

Ei pala poikki kestää yli 1000 cels joten jokin muu palaa ekaks.
Asennus suht helppoo mulla oli pakosarjassa pari anturia niin että oli tehtynä 2kpl 1.6mm reikiä ennen ahdinta ja kannatin rauta antureille...

Kuva ei kaunista katseltavaa toi oli eka turbo asennus ei kovin siistiä työ jälkeä
paitsi pakosarjan osalta mutta se on "valtoselta"


Niin ja noita on kyllä käytetty noissa hommissa iät ja ajat eikä tähän mennessä ykskään oo katkennu..
Noi mitä mulla on tossa kiinni on niitä sairaan pitkiä tollasia ei kannata ostaa. Niin ja ei sitä anturia työnnetä sinne pakosarjaan kun 5-10mm sisään ja reakoi todella nopeesti lämpöön

Edited by - SoSo on 20/10/2005 19:13:58
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pakokaasun lämpömittari? Repro Tekniikka & Jutustelu 0 04.05.2006 18:02
Pakokaasun takaisin kierrätys. Ooppeli Tekniikka & Jutustelu 11 27.03.2006 17:45
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? lepuska Tekniikka & Jutustelu 6 02.12.2005 23:22


Sivu luotu: 12:00 (GMT +2).